Full rulle under en solig söndag.

God förmiddag på er!

Ja idag skiner solen på riktigt efter veckor av mulet väder och regn. Känns underbart! Ska sätta mig ute i solstolen om en stund och bara slappa och bli brun.

Igår var jag mamma och pappa ute på Tjörn. Vi kom dit kl 12.00 och åktehem ien 21.45, haha. Av dessa 9 timmar och 45 minutrarna så stod jag och målade innertaket på friggebodens veranda. Näsan upp i taket, armen över huvudet och på den vingligaste stege som fanns till hands. Herregud, jag är som en ammal kärring idag, varenda liten muskel i ryggen värker och dunkar. Armen mår förvånadsvärt bra dock, mest trött i den faktiskt.

Idag ska jag förbereda mig inför min arbetsintervju imorgon! Det ska bli en intervju med bemanningsenheten om vikariat inom förskolor. Jag kommer skita på mig imorgon, uj uj uj... men innan arbetsintervjun ska jag först till bibblan och lämna lite skivor, och eventuellt tillbaka till lägenheten och hämta min tandborste och tandkräm som jag glömde kvar där. Såvida inte storebror har slängt dem..

Sen ska jag skriva packlista inför Ven! Jag brukar alltid skriva sådana utförliga packningslistor, så jag inte missar något viktigt. det blir svårt nu när det max får bli en väska som man ska kunna bära runt på. När ja flyttade in i lägenheten blev det ju 4 väskor, haha.

nåväl, nu ska jag hoppa ur morgonrocken och sen vidare ut i solskenet. Pusshej leverpastej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0