Dag 6 i lägenheten - packa ihop..

Hej hej bloggen!

Idag är det torsdag den 23 juni, vilket innebär GRATTIS till min vän Emelie! 20 bast idag, hoppas du får en toppendag!

Nåväl, själv håller jag på att packa ihop lite saker. Imorgon lär jag ju inte få tid till det då det är midsommarafton, och på lördag kommer jag hem igen till Tveten. Första dagen sen jag flyttade hit som det inte regnar, eller ser ut att börja heller för den delen. Det står i gp att det ska bli regn, men det är väl mest lite moln på himlen. Därför har jag suttit om vartannat ute på balkongen och läst min bok. Jätteskönt! Man behöver ju inte packa och städa nonstop..

Sen väntar jag väl mest på ett telefonsamtal från min kära mor angående morgondagen. Har fortfarande ingen aning om det blir Tjörn eller Tveten och hur jag kommer ut om det är på Tjörn då tanken är att jag ska åka med syrrans familj, men eftersom min svåger är den enda som har körkort och som dessutom jobbar jour imorgon, ja då är ingenting säkert längre. Om det ens var säkert från första början. Vi vet ju inte ens vart vi kommer hålla hus och när, hahaha.

Dessutom vet jag inte om storebrorsan kommer hem hit till lägenheten idag. Han är ju ledig nu i någon dag, och ja.. antingen komer han hit och sover medan jag bor här eller så sover han hos en vän. Ingenting säkert där heller. Herregud, jag är ju en rätt kontrollerad person. Känner mig som tryggast när jag har saker och ting klart för mig hur det kommer se ut. Verkar ju som ingenting ser klart ut. Hur ska jag klara detta? haha..

Anyway, balkongen kallar på mig, tjingeling! /L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0