Dag 3 i lägenheten.

Hej!

Allt fint med er? Själv känns allt lugnt och fint, har vant mig lite nu med att bo i lägenhet en bit bort från mitt "riktiga" hem. Fick fint besök idag utav Victoria och Jenny. Kändes kul att ha någon att snacka med in real life, haha. Vi satt ute på en solig balkong och åt bulle och drack saft. Första gången solen var på besök också sen jag flyttade in, kändes riktigt kul. Men nu är den ju såklart borta igen efter att mina vänner gick.

Planen för resten av dagen då? Nu närmast ska jag äta lunch. Eller något litet mellanmål i alla fall. Sen ska jag väl est slappa ute på balkongen tror jag med min bok. Orkar typ inte göra något. Inledde tjejveckan igår så jag måste käka tabletter med järntillskott och alvedon. Mumma kardemumma. Ikväll är det premiär för Lotta på Lisseberg. Gick på premiären med mina tjejkompisar förra året. Vi köade från kl 06.15 utanför Liseberg enbart för att få bra platser så vi kunde se Alexander Rybak. Och så blir han utbränd under repitionerna så han slår sönder sin fiol och hoppar av programmet. Ikväll ska han vara med igen, och jag tippar väl på att de kommer ta upp denna situation igen under pratstunden, haha. Ska bli kul att se. Och imorgon ska jag hem och äta middag med mamma och pappa. Kommer antagligen kännas hur skumt som helst att sen cykla tillbaka till lägenheten, haha. Och på torsdag kommer troligtvis storebror hem igen, men eftersom jag hyrt lägenheten i en vecka så blir det väl till att dela den med honom de sista dagarna. Det gör mig inget, bara jag får sova i den stora sängen och han i bäddsoffan ute i vardagsrummet.

See you later, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0