Min framtida man.





Det jag tänker säga nu kommer direkt från botten av mitt hjärta. På fullaste allvar.

Carl Norén är nog den snyggaste varelsen jag någonsin skådat på denna jordglob.

Han är så snygg att jag:
1) skulle kunna raka av mig håret för att få vara med honom,
2) skulle kunna äta bajs för att få vara med honom och
3) skulle kunna gå runt med en ständig förkylning.för att få vara med honom.

Och det mina vänner, det tycker jag är kärlek. Jag menar, att äta bajs och raka av håret för en annan människa trots att man gärna slipper bådera punkterna är ju ganska kärleksfullt liksom äckligt och ...bara fel. Men det skiter jag i, bara jag får som jag vill.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0