Tack!

Tänkte egentligen har en bloggfri dag idag och istället skriva klart min hemska skoluppgift och direkt efter ha fredagsmys med sotrebror och päronen.

MEN så visade det sig att jag har världens finaste människor runt omkring mig så jag kunde inte undgå att rikta ett blogginlägg till enbart er. Jag har fått höra de senaste dagarna från flera håll och flera gånger fina komplimanger, både för min utsida och insida. Egentligen förstår jag inte varför allt detta kom nu på en och samma gång, jag som alltid sett ut och varit densamme, haha.

Så därför vill jag nu ta mig tid att rikta ett stort tack till er - för mig välkända och okända liksom anonyma - för era fina komplimanger. Ni får mig att dra stort på smilbanden, största möjliga omfamning till er, underbara ni!

Tänk vad små fina ord kan göra så mycket.



Kommentarer
Josefine

Man blir så glad av vårat "gäng" tycker jag. Men för att ge dig ytterligare komplimanger dårå - du är VACKER! :) Puss

2011-09-16 17:27:59
URL: http://josfinee.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0