Inte mycket till helg..

Nä, det kan jag inte påstå. Hela fredag eftermiddag och hela lördagen ägnades åt att skriva min skoluppgift på fyra sidor. Och idag har jag direkt fått hoppa från denna skoluppgift till att börja skriva på min uppgift jag fått från min vfu-handledare samt läsa nästa kursbok i kön. Dessutom har jag fått sitta ner och hjälpa Josefine, Matilda och Stina med ders arbeten. Så därför har min kropp och knopp tagit för mycket stryk, eftersom det har varit för många bollar i luften. Mer än jag klarar av antar jag. Känner mig helt blödig och blåslagen.

Fan vad mörkt allt känns för tillfället, det är ju typ år till nästa helg och jag jag känner att jag är millimeter ifrån ett första sammanbrott, i en rad av många. Mamma uppmanade mig till att stanna upp mellan övergången mellan två arbeten och bara pusta ut, unna mig något som belöning och göra något skoj för en stund. Men det är ju lättare sagt än gjort. Jag är rädd för att gå in i väggen, hur jag kommer reagera på det. Har ju aldrig gått in i väggen förut.

Behöver jullov, behöver en kopp glögg och pepparkakor, krypa upp i soffan och bara .. njuta och andas ut.

Kommentarer
Josefine

Aw gumman. Det var inte meningen att sätta press på dig med mitt arbete, förlåt "/ Jag är skyldig dig en tjänst.



Vi hoppas väl i alla fall att nu under din VFU blir allting lite lugnare för dig :) Ha det så bra nu sötnos. Puss

2011-09-19 22:41:17
URL: http://josfinee.blogg.se/
Linnea

Svar Josefine: Usch vad fel formulerat det lät nu när jag läste inlägget själv! Du behöver inte be om ursäkt, jag är ju så snäll av mig och det kan ibland bli mitt handikapp. Tror att jag mest var superstressad av allt som komma skall. Men nu har jag haft min första praktikdag och allt känns lite lättare nu :) Jag tar en dag i sänder, men ångesten har lättat och det är huvudsaken! Hoppas allt går fint med dig också gumman, puss!

2011-09-20 18:52:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0