En svängig fredag!

Hej!

Idag är det älskade fredag igen! Underbart. Även om jag varit ledig idag, haha. Bemanningsenheten hade ringt mig kl 8 i morse såg jag, usch måste nog säga upp mig, jag insåg att vikarera på olika förskolor inte var min grej riktigt, jag tror det handlar om mina rutiner och känslan av att känna barnen och personalen är viktig för mig. Sen har min menstruation blivit uppskjuten varje gång nu sen jag började andra året på universitetet, jag är för stressad och har för mycket i skolan. Och idag har jag ju inte varit ledig i den bemärkelsen jag hade velat, har ju hemtenta att skriva på, samt förbereda mig inför redovisning som är på onsdag.

Nåväl. Lite roligheter har jag trots allt lyckas trycka in i min vardag, nu senast var jag på gekås Ullared i onsdag med mina tjejer! jätterolig utflykt som tog oss hela dagen. Jag kom hem med många behövliga saker, och tre julklappar kan jag nu bocka av från listan. Sen om någon av mottagarna till paketen blir nöjda återstå att se. Tog mig väl en liten risk, haha... Oavsett vad så kan de ju ändå inte byta, eftersom 30 dagars öppet köp upphör 16 december. Taskigt va, haha.

Nu inväntar jag mest på att fredagskvällen ska ta fart på riktigt. Tippar på pizza från Da Lina och en påse godis och glas vin/Kahloua. Om vi ska följa våra rutiner. Tills dess håller jag på att spela sönder följande låt av Lloyd med Lil Wayne och Andre 3000. Svänger ju! Dock är detta den rena versionen, i the dirty version handlar det inte om "lovin" utan om "pussy", hahah. Nåja, om man inte känner för att ta en svängom så är ni ju för tråkiga.

Trevlig fredag! /L


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0