Dagens små fundrare

Hej på er!

Snart ska jag iväg in till Göteborg. Ingen skola idag dock, men däremot fikamys deluxe med snygga brudar så som Josefine, Matilda, samt utbytesstudenterna från australien; Ruth, Anna och Caitlyn. Sitter här hemma och tränar upp engelskan och ätit lunch, dvs en burk tonfisk. Detta leder oss smaklöst in på dagens funderare-lista:

- För någon månad sedan började jag äta lite konstiga luncher. som idag då, en burk tonfisk och inget annat. Ibland kan jag bara äta en burk med majskorn (dock måste det vara märket Green giant, annars får det vara). Det är mättande och nyttigt, och jag klarar mig länge på sånt faktiskt. Och tro mig, jag tycker själv det låter jättekonstigt, haha!

- Vad ska jag önska mig i födelsedagspresent måntro? Jag har kommit på följande saker; En spa-weekend, ett tjockt överkast till sängen och träningsredskap. en spa-weekend ligger mig närmast hjärtat, min rygg har aldrig gjort så ont innan som nu. Jag kan börja grina som en tvååring för en punkt under min vänstra skuldra bara sådär. Hugger som fan. så snälla släkten, ni kan väl slå ihop er och skicka iväg mig till typ Varberg spa. Eller skit samma, vilket spa som helst. Tack på förhand!

- nu är det dags för fördjupningsarbete i skolan. temat min grupp ska utgå från är Julens matematik. Så om ni har några tips på vad man kan göra med barnen för att samla ihop data till detta tema så mottager jag dem mer än gärna! Inga tips är dåliga!

Nä, nu ska jag sakta börja klä på mig och dra mig bort mot busstationen. Om en timma är det fika-time!

PS!
Stort grattis till en av mina närmsta vänner josefine som fick sitt körkort idag! Att man kan vara så lycklig och glad för någon annan som jag är för henne är väl få som är, haha <3


Puss! /L

Kommentarer
Josefine

Tack vännen! Så gullig är du <3



Tack för den trevliga fikan också.

2011-11-30 17:37:10
URL: http://josfinee.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0