Nu händer det grejer!

Känns lite som att det är nu det roliga börjar. Imorgon ska jag flytta. Ja okej, det är bara för tillfället in i Joels lägenhet medan han är och jobbar med Pixbo. Men ändå. Därför ska jag redan idag cykla till lägenheten och lämna lite packning och höra med Joel vad som jag behöver ta hand om, och att jag får alla de nyklar jag behöver. Sen får jag gå hem för cykeln ska låsas in i förrådet. Imorgon bitti ska jag och pappa åka till maxi och handla först så jag har all den mat jag behöver. Sen får pappa hjälpa mig att koppla in internetmodemet till min dator. På kvällen sen kanske Matilda kommer för en filmkväll, min första gäst!Idag får jag även ta hand om lilla mor som kom hem för en timma sen med migrän. Och så ska jag få packat lite mer prylar som ska med till lägenheten.

Sen är det midsommar om en vecka, då blir det firande med min familj. Efter det ska jag på måndagen iväg på intervju för bemanningsenheten! Ja dem ringde upp mig till slut, efter att jag försökt nå dem i över två veckor. Ja ännu en gång misslyckades jag med min mobil, haha. Ni som minns vet ju att jag missade när dem ringde första gången till mig, och att jag sen när jag ringde upp igen lyckades spela in ett 16 minuters långt meddelande på deras telefonsvarare. Varför vara sämre denna gången? Det började med att jag missade dem igen. När jag ringde upp svarade dem, men så kom jag på mitt i samtalets gång att jag inte har så mycket pengar kvar på mobilen. Och jo visst dör min mobil mitt under samtalet. Jävla skit. Men jag lyckades ringa upp från hemtelefonen och fortfarande få en intervju, haha. Så tack tack! Efter arbetsintervjun blir det till att packa om på nytt, för då reser jag till Ven! Woop woop!

nu ska jag klä på mig så jag blir klar någon gång. hej hej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0