Pluggdag i Frölunda.

God kväll alla fina!

Idag har jag befunnit mig i Frölunda, närmare bestämt hemma hos min fina vän Josefine! Det tar en tid att åka dit från Kungälv, ca 1 timma inklusive ett byte mellan Grön express och en spårvagn. Men mysigt ändå. Vi pluggade på i fyra timmar med fördjupningsarbetet och därefter tittade vi på 13 avsnitt av Sunes Jul. Sjukt roligt, skrattade högt flera gånger. Fan va fult man klädde sig på nittiotalet ändå! Kunde sitta och skratta konstant bara åt deras klädsel. Horribel syn.

Älskar avsnittet där Sune ska impa på en tjej
då han ska åka skriskor! Sämsta hållningen, haha..


Just nu ligger jag här på sängen och lyssnar halvt om halvt på musikhjälpen 2011 på Svt Play. Samtidigt följer jag Pixbos bortamatch mot Caperiotäby uppe i Stockholm. Just nu leder de med ett mål, 4-3 till pixbo står det. Gladast blev ag när jag såg att min storebror nu gjort sitt första mål för säsongen! Hallelujah, så glada vi blev här hemma! förvisso handlar det ju såklart om slutresultatet, att laget vinner. Men va fan. lite stolt får man väl ändå vara? Hahah..

Puss för idag! /L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0