Jul på Liseberg!

God kväll på er!

Måste börja med att tacka alla som gjort min helg fantastisk fin på alla möjliga sätt. Vartenda sms och inlägg på min facebook har jag läst och jag blir så innerligt tacksam för att ni tar er tid att gratta mig på min 20-årsdag! Jag har fått fina presenter av familj, släktingar och vänner som jag kommer förvalta väl, bland annat 3 koppar! Hahaha, ni känner mig för väl, kaffe- och thénarkoman som jag är. Så tusen tusen tack! Tycker varenda dag borde vara som denna, haha!

Dagen spederades med mina tjejer Matilda och Josefine, brukar numer titulera dem som mina bästisar vare sig de vill eller inte. I alla fall efter idag, så omtänksamma som dem var och gav mig hela tre presenter. Superstort tack! Vi hänge på Liseberg hela eftermiddagen och spelade femkamp. Två raka segrar nu i femkamp också, haha. Känns bra. Efter denna vinst gick vi och åt på Järnvägsrestaurangen på Liseberg. Rolig inredning där, det ser ut som man ska åka tåg, precis som namnet antyder. Maten där var himmelsk, det är dit man ska gå om man ska äta på Liseberg. Helt klart. Alla tre tog en rätt som heter Black and White som bestod av ryggbiff, fläskfilé, grillad sparris, bèarnaisesås, rödvinssås och rostad potatis. För 209:-, värt varenda öre vill jag lova.

Imorgon är det back to reality, basgruppsarbete med vårt fördjupningsarbete igen. Min matlåda är i alla fall guld värd, det blir resterna från mitt familjekalas igår. Woho!

Puss och godnatt! / En glad 20-åring

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0