En regnig och lat fredag.

Såhär är grejen: Jag hade tänkt mig ta mig ut på en powerwalk/joggingtur. Faktiskt. Låg helt ärligt och tänkte på det i morse i sambamnd med att mamma och pappa åkte till sina respektive jobb. MEN, det har ju faktiskt regnat på ordentligt idag. Och även om det har slutat nu så ser det bra grått ut. Känner att vädret från helvetet bryter loss snart. Därför bestämde jag mig för att ta mig an motionscykeln i gästrummet. Något jag bestämt klev ner ifrån efter 10 minuter. Att jag aldrig lär mig. Jag hatar ju den där cykeln. Behöver ju egentlgien inte påminna mig om det.

Därför känner jag mig extremt lat och typ...degig i kroppen. Med världens sämsta kondis (kom igen, jag la ju av efter 10 minuters cykling).

Nåväl. Det är ju fredag. Inte meningen att man ska anstränga sig. Hähä. Dags att hoppa in i duschen och fräscha till sig! Puss!

Storebrors kalas 31 juli.
(fotograf: morbror Bertil)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0